CuracaoFeaturedInternacional

Mester tin: Klaridat i transparensia riba Ennia

Man Pin

Klaridat riba e situashon di kompania ENNIA mester bini kla dilanti. Gobièrnu ketu bai ta buska pa tira falta riba otro of buska e problema schuif riba otro. 

Nos ta mira ku minister di Finansas ta bai reuní ku sindikatonan riba e situashon di ENNIA pero ainda no tin klaridat kiko ta e desishon final. Gobièrnu ta di splet den dos opinion dor ku minister presidente ta bisa den prensa i parlamento ku ta bai “afwikkeling” i minister di finansas ta bisa na e trahadonan i den media ku e ENNIA Leven ta sigui. 

Esaki ta demostrá un biaha mas falta di koherensia i direkshon di gobièrnu. E realidat di e situashon tin impakto riba bida di hende i nos finansas publiko mirando ku Gobièrnu kier hinka 30 mion di komunidat pa aña den ENNIA. 

Nos di MAN-PIN ta sumamente preokupa mirando ku tin diferente posibildat pa duna kontinuashon i seguridat na penshun di e penshonado pero nada konkreto. 

Si nos ta kontentu ku alomenos minister di finansas a kuminsa papia di bai den e direkshon ku MAN-PIN a trese for di inisio kual ta “doorstart” kontinuashon di e kompania ENNIA. Kual ta sigurá pago di penshun di e penshonado, futuro penshonado i tambe trabou di mas di 100 mama i tata di famia ku ta laborá na ENNIA. Pueblo tin mas ku 4 luna ta warda Gobièrnu riba solushon pa e problematika grandi di ENNIA. Gobièrnu kada bes di kosnnan grandi ta hunga e wega di tapa kara i no ta enfrenta e realidat.

MAN-PIN ta urgi Gobièrnu i minister di finansa pa duna transparensia i klaridat di e kontinuashon di ENNIA i asina trese trankilidat pa e pueblo ku ta wardando riba un desishon. 

Related posts

Posibilidad pa organisacionnan interesa organisa carnaval 2024

EA News Author

Situacion financiero ta keda malo apesar di aumento di entrada di turismo

EA News Author

Despues di a mustra cu Ingles ta importante pa nos hubentud, futuro di nos economia i puesto di trabou English Immersion School-St. Antonius College

EA News Author

Leave a Comment

Whatsapp Message