CuracaoFeaturedInternacional

Defensa ta suministrá pòmpnan mobil di emergensia na kazèrnenan di Marina na Kòrsou i Aruba

Defensa Ta Suministra Pompnan Mobil Di Emergensia Na Kazernenan Di Marina Na Korsou I Aruba

Instituto Hulandes pa Siguridat Públiko (Nederlandse Instituut voor Publieke Veiligheid (NIPV) awe ta transferí tres pòmp mobil di emergensia i nan baki ku slan pertenesiente, na Brantwer di Marina. Dentro di poko tempu nan lo bai pa Kòrsou i Aruba.  E sistema di kònteinernan HCP aki ta  intenshoná pa kazèrnenan di Marina riba e islanan. Pero Brantwer lokal tambe por hasi uso di nan na momentu di inundashon.  Brantwer di Marina i NIPV awe a firma e akuerdo di transferensha.

E pòmpnan mobil di emergensia por keda usá den un situashon di emergensia (eminente), durante e temporada di orkan, por ehèmpel na momentu di un inundashon. E pòmpnan ta adekuá  pa pòmp saka gran kantidat di awa.

“Riba islanan di Karibe nan no tin e sistemanan aki”, Komandante en Hefe Athunto di Kuerpo di Brantwer di Marina, Twan Langenhuizen, ta bisa. “Esei tambe ta e motibu ku instruktornan di nos tambe ta bai ku nan.  Nan lo bai instruí Brantwer lokal di ki forma nan mester ópera e pòmpnan. Pa medio di e  kolaborashon aki nos lo tin einan tantu medionan komo personanan ku por usa e sistemanan.

Na Hulanda tambe Brantwer di Marina ta traha estrechadamente ku Brantwer Sivil.  Por ehèmpel durante kordinashon di kalamidatnan i kandelanan den e parti ariba di Noord-Holland.

Pantaya kontra zeta i skuma kontra kandela
Sigun Langenhuizen e pòmpnan ta un parti di un pakete mas grandi di rekursonan ku ta bai islanan di Karibe Hulandes.  Pensa riba pantayanan kontra zeta i skuma kontra kandela. Pa medio di koperashon ku e kuerponan di brantwer riba e islanan, nos por protehé e kazèrnenan mihó sin ku mester manda personal einan.”

Instituto di Konosementu
NIPV ta e Instituto di konosementu pa gestion di krísis i servisio di brantwer. E organisashon ta fortalesé regionnan di seguridat, Reino i otro sosionan di krísis ku investigashon, edukashon, informashon i apoyo.

Defensa Ta Suministra Pompnan Mobil Di Emergensia Na Kazernenan Di Marina Na Korsou I Aruba.36Defensa Ta Suministra Pompnan Mobil Di Emergensia Na Kazernenan Di Marina Na Korsou I Aruba22

Related posts

Fundacion Alzheimer lo mester cuminsa traha riba data di pashentnan cu Alzheimer

EA News Author

Lider di partido POR Alan Howell ta cumpli un biaha mas cu nos deportistanan

EA News Author

Aruba ta registra 86 caso positivo di COVID19 pa awe 12 january 2021

EA News Author

Leave a Comment

Whatsapp Message